donderdag 14 april 2011

Dwerg Kees pupjes


Beste mensen van de woefkesranch ,

Hier 2 foto's van ons dwergkeesje Nona.
Ze is nu 11 dagen bij ons en heeft zich al uitstekend aangepast.
Ze heeft het hier helemaal naar haar zin en ze speelt heel graag in de sneeuw.

De laatste foto is een foto van Bono die we in mei bij jullie hebben gekocht maar
die spijtig genoeg overreden is door een auto in de herfstvakantie.
Hier een tekstje voor Bono :


Waarom pakt 'de dood'
jou zonder reden van me af?

Je ging weg zonder een afscheid
Dat doet me nog zoveel pijn
Vooral als ik aan je denk
Al die herinneringen
Die ik nog heb aan jou
Begrijp je niet
Dat ik super veel van je hou
Maar ik heb het nooit kunnen zeggen
Niet vaak genoeg in ieder geval
Het was zo moeilijk
Te begrijpen
Dat ik je nooit meer zien zou
Ik mis je zo vreselijk!

Meer foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"